A közeljövőben várhatóan enyhülnek a járványhelyzettel kapcsolatos kormányzati intézkedések, ami az emberek mozgásának korlátozását is megszünteti.
A nyitás és a tavaszi időszak óriási gazdasági felpezsdüléssel kecsegtet, a vállalkozóknak soha nem látott fellendülést, profitot eredményezhet, ha felkészülten várják a bekövetkező konjunktúrát.
De! Ha erre készül az egész piac, hogy lehetek én a legjobb a kommunikációban? A korábbi sémák vajon működnek?
Számtalan szakember és működési modell áll a piac rendelkezésére. A marketing kicsit olyan, mint a foci, ilyen-olyan mértékben mindenki ért hozzá, mi vállalkozók pedig fogjuk a fejünket, akkora a zaj.
Tapasztalataink alapján 7 pontban összefoglaltuk, mit várjunk el egy marketing ügynökségtől/szakembertől?
1. A-tól Z-ig ismerje meg a termékünket/szolgáltatásunkat
2. legyen tisztában a kampánycélokkal
3. értse meg az értékesítési folyamatokat, ne csupán marketingest, értékesítési tapasztalatokkal rendelkező szakembert keressünk
4. tisztában legyen a digitális és hagyományos médiumok hatékonyságával
5. rendelkezzen releváns tartalomgyártási képeségekkel és kapacitással (digitális, TV, rádió, újság, outdoor)
6. elemezze a kampányeredményeket, reagáljon és cselekedjen a kampányidőszakban
7. tudjon érthetően és világosan kommunikálni a cégvezetővel😊
Ha felkeltettük érdeklődését, keressen Bennünket bizalommal.