A közeljövőben várhatóan enyhülnek a járványhelyzettel kapcsolatos kormányzati intézkedések, ami az emberek mozgásának korlátozását is megszünteti.

A nyitás és a tavaszi időszak óriási gazdasági felpezsdüléssel kecsegtet, a vállalkozóknak soha nem látott fellendülést, profitot eredményezhet, ha felkészülten várják a bekövetkező konjunktúrát.

De! Ha erre készül az egész piac, hogy lehetek én a legjobb a kommunikációban? A korábbi sémák vajon működnek?

Számtalan szakember és működési modell áll a piac rendelkezésére. A marketing kicsit olyan, mint a foci, ilyen-olyan mértékben mindenki ért hozzá, mi vállalkozók pedig fogjuk a fejünket, akkora a zaj.

Tapasztalataink alapján 7 pontban összefoglaltuk, mit várjunk el egy marketing ügynökségtől/szakembertől?

1.   A-tól Z-ig ismerje meg a termékünket/szolgáltatásunkat

2.   legyen tisztában a kampánycélokkal

3.   értse meg az értékesítési folyamatokat, ne csupán marketingest, értékesítési tapasztalatokkal rendelkező szakembert keressünk

4.   tisztában legyen a digitális és hagyományos médiumok hatékonyságával

5.   rendelkezzen releváns tartalomgyártási képeségekkel és kapacitással (digitális, TV, rádió, újság, outdoor)

6.   elemezze a kampányeredményeket, reagáljon és cselekedjen a kampányidőszakban

7.   tudjon érthetően és világosan kommunikálni a cégvezetővel😊

Ha felkeltettük érdeklődését, keressen Bennünket bizalommal.