A lokális weboldalak és azok közösségi oldalai, valamint az önkormányzati újságok a 18-65. év közötti lakosság átlagosan 84%-át, megközelítőleg 6,9 millió főt érnek el.*

*Ipsos helyi médiakutatás
Bázis: 18-65 éves lakosság, 2021.december-2022.október, N=1.000/hó

Az aggregált értékek alapján a legnagyobb lakónépességű megyei jogú városokban a helyi médiumok a 18-65. év közöttiek 88%-át érik el.

Ipsos helyi médiakutatás
Bázis: 18-65 éves lakosság, 2021.december-2022.október, N=1.000/hó

Budapesten a kerületekben a 18-65. év közötti lakosság több, mint 80%-a tájékozódik a helyi médiumokból, a XIX. kerületben 91% az arány.

Ipsos helyi médiakutatás
Bázis: 18-65 éves lakosság, 2021.december-2022.október, N=1.000/hó

Az Ipsos 2021 decemberétől havi rendszerességű országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját.

A piacvizsgálat célcsoportját a  18-65 éves fogyasztók képezik. A havonta összesen 1.000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek  (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, település típus stb.) szerint.

Részletes adatokért keressen elérhetőségeinken.