A lokális weboldalak és azok közösségi oldalai, valamint az önkormányzati újságok a 18-65. év közötti lakosság átlagosan 84%-át, megközelítőleg 6,9 millió főt érnek el.*
Az aggregált értékek alapján a legnagyobb lakónépességű megyei jogú városokban a helyi médiumok a 18-65. év közöttiek 88%-át érik el.
Budapesten a kerületekben a 18-65. év közötti lakosság több, mint 80%-a tájékozódik a helyi médiumokból, a XIX. kerületben 91% az arány.
Az Ipsos 2021 decemberétől havi rendszerességű országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját.
A piacvizsgálat célcsoportját a 18-65 éves fogyasztók képezik. A havonta összesen 1.000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, település típus stb.) szerint.
Részletes adatokért keressen elérhetőségeinken.