Archives: Projects

  • Település

  • Média kategória

  • Régió

LIDL – Geotarget Print Network

A Geotarget Kft., a hiperlokális médiumok szakértőjeként optimalizál offline megoldásokat és a meghatározott vonzáskörzetben megjelenő újságokban kínál hagyományos, hatékony hirdetési reklámfelületeket.

Geotarget Print Network a behatárolt régió településein megjelenő, helyi tartalomszolgáltató újságok hálózatával garantálja a médiafogyasztók hatékony elérését.  

A LIDL megbízásából a Geotarget Kft. a meghatározott régióra optimalizál print felületeket, például a kecskeméti üzletnyitáshoz.

TOYOTA – Geotarget Online Network

„Beyond Zero – Túl a zéró emisszión” néven indította útjára átfogó vállalati stratégiáját a Toyota

“A világ legnagyobb és legzöldebb autógyártója, az Európában már 80%-ban részben vagy teljesen elektromos autókat (azaz az öntöltő hibrid elektromos, a plug-in hibrid elektromos, az akkumulátoros elektromos és a hidrogén üzemanyagcellás elektromos modelleket) értékesítő, és ezen technológiák fejlesztésében globálisan vezető szerepet betöltő Beyond Zero foglalja össze vállalati stratégiáját, amely az elektrifikáció és a mobilitás területén betöltött vezető szerep mellett a legmagasabb szintű ügyfélélmény és a társadalmi felelősségvállalás pilléreire támaszkodik.” – idézet a sajtóközleményből.

A Toyota Ügynökségének megbízásából a Közleményt/PR cikket a 18 legolvasottabb megyeszékhelyi tartalomszolgáltató partnerünk weboldalán, ugyanazon a napon jelentettük meg, főoldalon 24 órán keresztül volt olvasható. A mérőkódok a weboldalak szerkesztőségi zónájában a cikk elején kerültek beszerkesztésre.

„Beyond Zero – Túl a zéró emisszión” néven indította útjára átfogó vállalati stratégiáját a Toyota – Győr Plusz | Győr Plusz (gyorplusz.hu)

Beyond Zero – Túl a zéró emisszión néven indította útjára átfogó vállalati stratégiáját a Toyota – Debrecen hírei, debreceni hírek | Debrecen és Hajdú-Bihar megye hírei – Dehir.hu

„Beyond Zero – Túl a zéró emisszión” néven indította útjára átfogó vállalati stratégiáját a Toyota – Nyíregyháza Megyei Jogú Város Portálja – Nyíregyháza Többet Ad! (nyiregyhaza.hu)

VIMOSZ – Geotarget Online Network

A munkaerőhiány a turizmusban már a minőség szinten tartását veszélyezteti, ezért ágazati stratégia kidolgozására és a szolgáltatóknak egyedi megoldásokra tett javaslatot az a kutatás, amelyet a Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Országos Szövetsége (VIMOSZ) és a Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft. közösen készített.

A kutatással kapcsolatos PR cikk 18 megyeszékhelyi tartalomszolgáltató weboldalon, ugyanazon a napon jelent meg és főoldalon 24 órán keresztül volt olvasható.

A kampány a Geotarget Kft. közreműködésével valósult meg.

Munkaerőhiány a turizmusban: eddig idegen megoldásokkal barátkozik a szakma – Nyíregyháza Megyei Jogú Város Portálja – Nyíregyháza Többet Ad! (nyiregyhaza.hu)

Munkaerőhiány a turizmusban: eddig idegen megoldásokkal barátkozik a szakma | Pécs Aktuál (pecsaktual.hu)

Munkaerőhiány a turizmusban: eddig idegen megoldásokkal barátkozik a szakma – Debrecen hírei, debreceni hírek | Debrecen és Hajdú-Bihar megye hírei – Dehir.hu

A kertem kertészet – Geotarget Print Network

Budapest XI. és Budaörs határán a budaörsi virágpiac mellett 7000 nm-en, óriási kínálattal várja “A kertem” a kertészkedni vágyókat.

A nyári időszakban a kertészet 15% kedvezményes kupont biztosít Vevőinek, amely az érdeklődők számára a hagyományos, lokális újságokban érhető el.

A hatékony, helyi újságok kiválasztása és a kampány lebonyolítása a Geotarget Kft. közreműködésével valósult meg.

Penny Market – Geotarget Print Network

A Geotarget Kft., a hiperlokális médiumok szakértőjeként optimalizál offline megoldásokat és a meghatározott vonzáskörzetben megjelenő újságokban kínál hagyományos, hatékony hirdetési reklámfelületeket.

Vodafone – Geotarget Online Network

A Vodafone ügynöksége néhány település helyi tartalomszolgáltató weboldalaira kért tőlünk lokális, digitális elemzést, amely a hatékony kampánytervezést garantálta. Az Ügynökség a kampány lebonyolításával a Geotarget Kft.-t bízta meg.

A kampányt határidőre (túl)teljesítettük.

Auchan – Kevesebb papír, zöldebb jövő! – Geotarget Print Network

Kevesebb papír, zöldebb jövő! Az Auchan januártól 30%-kal csökkentette a nyomtatott katalógusok számát, online viszont továbbra is elérhető.

Az átmeneti időszakban az üzletek környékén elérhető közel 40 nyomtatott újságban akciós hirdetések jelentek meg, amelyet az Auchan ügynöksége megbízásából a Geotarget Kft. koordinált.

A helyi médiumokról bővebb információ:

info@geotarget.hu

Keressen Bennünket bizalommal!