Kutatások

Az Ipsos a Geotarget Kft. megbízásából 2021 decemberétől havi rendszerességű országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját. A piacvizsgálat célcsoportját a 18-65 éves fogyasztók képezik.

A havonta összesen 1.000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, település típus stb.) szerint.

A publikált adatok a teljes, mért célcsoportra vonatkoznak és havonta frissítjük. Demográfiai bontások elérhetők adatbázisunkban, részletekért keresse kollégáinkat elérhetőségeinken.

Az adatok felhasználása kizárólag a Geotarget Kft. írásos hozzájárulásával lehetséges!

  • Helységek

Budapest 23.

Önkormányzati újságok elérés: 51,5%
Helyi TV elérés: 90,4%
Aggregált elérés: 92,2%

Lakosság: 23 641

Békéscsaba

Önkormányzati újságok elérés: 45,2%
Helyi TV elérés: 56,4%
Aggregált elérés: 49,2%

Lakosság: 59 732

Debrecen

Önkormányzati újságok elérés: 19,2%
Helyi TV elérés: 57,1%
Aggregált elérés: 58,8%

Lakosság: 202 520

Dunaújváros

Önkormányzati újságok elérés: 50,2%
Helyi TV elérés: 62,5%
Aggregált elérés: 80,1%

Lakosság: 44 640

Eger

Önkormányzati újságok elérés: 41,9%
Helyi TV elérés: 62,7%
Aggregált elérés: 67,5%

Lakosság: 53 876

Érd

Önkormányzati újságok elérés: 24,3%
Helyi TV elérés: 57,1%
Aggregált elérés: 59,9%

Lakosság: 69 431