Kutatások

Az Ipsos a Geotarget Kft. megbízásából 2021 decemberétől havi rendszerességű országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját. A piacvizsgálat célcsoportját a 18-65 éves fogyasztók képezik.

A havonta összesen 1.000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, település típus stb.) szerint.

A publikált adatok a teljes, mért célcsoportra vonatkoznak és havonta frissítjük. Demográfiai bontások elérhetők adatbázisunkban, részletekért keresse kollégáinkat elérhetőségeinken.

Az adatok felhasználása kizárólag a Geotarget Kft. írásos hozzájárulásával lehetséges!

  • Helységek

Budapest 01.

Print elérés: 68,64%
Online elérés: 74,25%
Aggregált elérés: 84,57%

Lakosság: 25 196

Budapest 02.

Print elérés: 71,01%
Online elérés: 74,14%
Aggregált elérés: 90,40%

Lakosság: 89 903

Budapest 03.

Print elérés: 49,07%
Online elérés: 71,95%
Aggregált elérés: 80,42%

Lakosság: 130 415

Budapest 04.

Print elérés: 44,13%
Online elérés: 77,56%
Aggregált elérés: 84,31%

Lakosság: 100 694