Kutatások

Az Ipsos a Geotarget Kft. megbízásából 2021 decemberétől havi rendszerességű országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját. A piacvizsgálat célcsoportját a 18-65 éves fogyasztók képezik. 

A havonta összesen 1.000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, település típus stb.) szerint.

Az adatok felhasználása kizárólag a Geotarget Kft. írásos hozzájárulásával lehetséges!

  • Helységek

Budapest 01.

Print elérés: 75,16%
Online elérés: 74,24%
Aggregált elérés: 87,42%

Lakosság: 25 196

 

Budapest 02.

Print elérés: 77,89%
Online elérés: 69,09%
Aggregált elérés: 88,79%

Lakosság: 89 903

 

Budapest 03.

Print elérés: 46,17%
Online elérés: 74,20%
Aggregált elérés: 81,53%

Lakosság: 130 415

 

Budapest 04.

Print elérés: 42,87%
Online elérés: 79,40%
Aggregált elérés: 84,84%

Lakosság: 100 694

 

Budapest 05.

Print elérés: 59,34%
Online elérés: 75,53%
Aggregált elérés: 82,86%

Lakosság: 26 284

 

Budapest 06.

Print elérés: 42,48%
Online elérés: 72,47%
Aggregált elérés: 79,35%

Lakosság: 38 504