Bemutatkozó

A digitalizáció térnyerésével a médiapiaci szakemberek a helyi lakosság elérésére évről-évre fokozottabban használják az online felületeket, a hirdetők a targetálás (célzás) eszközeit (pl. Google, social media), ugyanakkor a hagyományos helyi médiumok száma, nem változik.

A helyi médiafogyasztási szokások vizsgálatánál megfigyelhető, hogy az idősebb korosztály a klasszikus helyi médiumokban, a fiatalok elsősorban a digitális felületeken tájékozódnak.

Az online tartalomfogyasztás erősödése lokálisan is megállíthatatlannak tűnik, a helyi hírszolgáltató és szórakoztató portálok száma dinamikusan nő, azonban Magyarországon a helyi közösség életének, változatlanul meghatározó a klasszikus helyi médiumok szerepe.

Napjainkban több, mint 1800 nyomtatott, helyi újság, 300 helyi TV, 200 helyi rádió és 150 helyi honlap működik, több ezer közterületi eszköz áll a tartalomszolgáltatók és a hirdetők rendelkezésére.

Az önkormányzatok és vállalkozók jelentős erőforrásokat mozgósítanak, hogy a helyi lakosokat tájékoztassák a helyben történtekről, informálják a helyi eseményekről, továbbá reklámozási lehetőségekkel lendítsék előre a helyi gazdaságot.

Missziónk

A Geotarget a digitális geotargetáláson túlmutató hiperlokális kampánymegoldás  – “kézművestermék” az automatizált kampányok korában, amely a hirdetők és ügynökségek számára a Geotarget Media Network formájában könnyen vásárolható, nyomon követhető, garantált megjelenést (AV-garancia, támpéldány) biztosító, független salesnetworkként kombinálja a gyors tömeges elérést a helyimédiumok “itthon vagyok” emocionális töltetével.

A Geotarget Media Network elemei: GPN (Geotarget Print Network) és GON (Geotarget Online Network).

A helyi fogyasztók hatékonyan elérhetők, ha ötvözzük a helyi digitális és hagyományos médiumokat, illetve jól célzott, lokális tartalommal támogatjuk a helyiek érzelmi kötődését, ebben támogatja Önt vállalkozásunk.