A Magyar Motorsport Szövetség gyorsasági szakága hagyományt teremtene a novemberben szervezett díjátadó gálából, ahol a hazai bajnokságban szereplő és a külföldön versenyzők teljesítményét is elismerték.
Ezekből a különdíjakból kiemelkedik egy magánkezdeményezésből létrehozott Király Kupa, melyet minden év végén annak adnak át, aki az adott esztendőben a legtöbbet tette, hogy a magyar motorsport minél szélesebb körben ismert legyen. A vándorserleget első alkalommal a H-MOTO Team versenyzője, Kovács Bálint őrizheti egy esztendőn keresztül, mégpedig a Le Mans-ban, illetve a Spanyol Superbike Bajnokságban nyújtott teljesítményéért.
A H-MOTO Team és a Geotarget Kft. 2021. januárban kötött stratégiai megállapodást Kovács Bálint közösségi médiafelületeinek menedzselésére.
(1) Kovács Bálint Rider | Facebook
Az elsősorban a motorozás iránti magas affinitású célcsoportban a 2021. január – novemberi időszakban, a Geotarget Kft. által menedzselt Kovács Bálint Rider Facebook oldal elérése organikusan (akiknek a képernyőjén megjelent az oldal valamelyik nem fizetett bejegyzése) közel háromszorosa volt az előző év azonos időszakához képest, ami részben köszönhető volt Bálint elhivatottságának, szaktudásának és kiemelkedő versenyzésének.
A legendás Le Mans-i 24 órás versenyteljesítmény posztját 71,3 E fő látta.
A személyes vagy énmárka (personal brand, self-brand) felépítését elsősorban a storytelling technikáival kivitelezzük, ahol a versenyző gondolatait, álláspontját közöljük, ezzel Kovács Bálint a közösségi médiában is hiteles motorversenyzővé vált.
További információ:
info@geotarget.hu