A Geotarget Kft. megbízásából az Ipsos 2021 novemberében országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) mérte fel a helyi média lakossági percepcióját.

A piacvizsgálat célcsoportját a 18-65 éves fogyasztók képezték. Az összesen 1.000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, település típus) szerint.

A legfőbb megállapítások a következők.

  • az online és egyéb geotargetálás mellett jelentős a nyomtatott helyi újságok szerepe
  • a geotargetált reklámkampányoknak erős pillére a Geotarget Print Network az A, B, C státuszúak elérésében
  • magas a lokális hírek affinitása a helyi lakosság körében

A kutatásról további információ:

info@geotarget.hu

A kutatás felhasználása kizárólag a Geotarget Kft. írásos hozzájárulásával lehetséges!