2021. október 2-án tölti be 21. életévét az InfoRádió, Magyarország első hírrádiója.
A rádióadó a hét minden napján hajnaltól késő estig negyedóránként szolgáltat friss, nemzetközi, magyarországi és budapesti híreket. A rádió kiemelt műsora az Aréna című interaktív magazin, amelynek naponta vendége egy-egy fontos közéleti személy, politikus vagy gazdasági vezető.
A rádió hallgatói elsősorban olyan hír- és tartalomfogyasztók, akik koncentráltan hallgatják a rádióadást.
A hazai internet penetrációt mérő NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. 2020. januári kutatási adatai alapján 6 175 500 fő internetezik Magyarországon, nagyjából a lakosság 65%-a, az 55-73 év közöttiek körében ez az arány 60%.
Az InfoRádiót, a digitálisan érett médiafogyasztókon kívül, az interneten nem elérhető, 45 év feletti, magas váráslóerejű, hazánk közéleti, gazdasági életet meghatározó cégvezetők, vállalkozók célcsoportja hallgatja, ezért a csatornán elhangzó rádióreklám, az egyik leghatékonyabb hirdetési megjelenést garantálja.
Az Inforádió napi hallgatottsági dinamikáját figyelembe véve, a csatorna üzleti partnerei számára exkluzív őszi reklámajánlatot állítottunk össze. Kedvezményes feltételekkel kínálunk 21 db reklámspotot, továbbá relevancia alapján, egy-egy tartalmi megjelenést a csatorna műsoraiban.
A részletekről további információ: hauk.zoltan@geotarget.hu, +36306282568
Az alábbiakban 21 indok, miért szeretik a hallgatók a 21 éves InfoRádiót?