2022. februártól Magyarországon is megszűnik az Álláslehetőségek a Facebookon nevű funkció és tallózni sem lehet az álláshirdetések között. Ez természetesen nem jelenti a Facebook-os álláskeresés végét, hiszen a dedikált funkciók megszűnése után is lesz lehetőség a megmaradó “Általános” csoportokban állások megosztására, azonban a kommunikációs lehetőségek leszűkülnek majd az egyszerű, hétköznapi eszközökre (messenger, hozzászólás), aminek elsősorban a hagyományos álláskereső portálok lehetnek a nyertesei.
Ha a digitális hirdetések már nem hozzák a várt eredményt, a hiperlokális, offline médiafelületek széles választékban kínálnak hatékony megoldást az álláskeresők elérésére.
A Geotarget Kft., a hiperlokális médiumok szakértőjeként optimalizál offline megoldásokat és a meghatározott vonzáskörzetben megjelenő újságokban kínál hagyományos, hatékony hirdetési reklámfelületeket.
A Geotarget Print Network a behatárolt régió településein megjelenő, helyi tartalomszolgáltató újságok hálózatával garantálja a médiafogyasztók hatékony elérését.
A Geotarget Kft. megbízásából az Ipsos 2021 decemberétől havi rendszerességű országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját. A piacvizsgálat célcsoportját a 18-65 éves fogyasztók képezik. A havonta összesen 1.000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, település típus stb.) szerint.
Az elmúlt három hónapban a helyi érdekeltségű médiumok elérése tartósan magas volt, a változás hibahatáron belüli.
A helyi médiumokról bővebb információ:
info@geotarget.hu
Keressen Bennünket bizalommal!