A két legújabb településen, Érden és a XVII. kerületben élők lokális tartalmú print és online médiafogyasztását a 2022. novemberben elért aggregált eredményeik alapján közöljük.
A összevont értékek szerint a Budapest XVII. kerület 18-65 év közötti lakosság helyi média fogyasztása alacsonyabb az országos átlaghoz képest, elsősorban az alacsony online média fogyasztás miatt. Ugyanakkor a helyi újság olvasottsága magasabb az országos átlagnál.
A kerületben élő 18-65. év közöttiek 76%-át elérik a lokális médiumok és/vagy azok közösségi média felületeik.
Ipsos I Helyi média kutatás 2022.
Érd városának helyi média fogyasztása országos szinten átlagosnak tekinthető.
*Az Ipsos 2021 decemberétől havi rendszerességű országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját. A piacvizsgálat célcsoportját a 18-65 éves fogyasztók képezik. A havonta összesen 1.000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, település típus stb.) szerint.
A Magyarország térképen elhelyezett %-os adatok az adott településre vonatkozó összevont (2021. december – 2022. november) elérési értéket reprezentálják.
Pingback: Ipsos: hirdetések hatékonysága az önkormányzati újságokban! - GeoTarget