A két legújabb településen, Érden és a XVII. kerületben élők lokális tartalmú print és online médiafogyasztását a 2022. novemberben elért aggregált eredményeik alapján közöljük.

A összevont értékek szerint a Budapest XVII. kerület 18-65 év közötti lakosság helyi média fogyasztása alacsonyabb az országos átlaghoz képest, elsősorban az alacsony online média fogyasztás miatt. Ugyanakkor a helyi újság olvasottsága magasabb az országos átlagnál.

A kerületben élő 18-65. év közöttiek 76%-át elérik a lokális médiumok és/vagy azok közösségi média felületeik.

Ipsos I Helyi média kutatás 2022.

Érd városának helyi média fogyasztása országos szinten átlagosnak tekinthető.

*Az Ipsos 2021 decemberétől havi rendszerességű országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját. A piacvizsgálat célcsoportját a 18-65 éves fogyasztók képezik. A havonta összesen 1.000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, település típus stb.) szerint.

A Magyarország térképen elhelyezett %-os adatok az adott településre vonatkozó összevont (2021. december – 2022. november) elérési értéket reprezentálják.

További információ: info@geotarget.hu

1 Comments on “Már 13 megyei jogú város és 15 kerületben reprezentatív mintán elemezhető a helyi médiafogyasztás!*”

  1. Pingback: Ipsos: hirdetések hatékonysága az önkormányzati újságokban! - GeoTarget