Az Ipsos a Geotarget Kft. megbízásából 2021. decembere óta minden hónapban felméri a helyi médiapiacot*.

Az összevont 12 havi adatok alapján minden megyei jogú városra és budapesti kerületre reprezentatív mintán elemezhető a helyi önkormányzati újságok és a lokális tartalomszolgáltató weboldalak médiafogyasztása.

A hiperlokális médiumok reklámértékesítésével foglalkozó Geotarget Kft. 2023. januártól megújult weboldalon, havonta frissülő, lokális médiapiaci adatokat publikál a médiapiaci szakemberek számára.

Klikk a képre!

A BLOG menüpontban már közel 40 település lokális médiapiaci bemutatkozója elérhető.

Klikk a képre!

A megújult website célja a hiperlokális médiapiac feltérképezése, továbbá a helyi, tartalomszolgáltató médiumok pozíciójának megerősítése.

*Az Ipsos a Geotarget Kft. megbízásából országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját. A piacvizsgálat célcsoportját a 18–65 éves fogyasztók képezik. A havonta összesen 1000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfi­ai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, településtípus stb.) szerint.