Az Ipsos a Geotarget Kft. megbízásából 2021. decembere óta minden hónapban felméri a helyi médiapiacot*.
Az összevont 12 havi adatok alapján minden megyei jogú városra és budapesti kerületre reprezentatív mintán elemezhető a helyi önkormányzati újságok és a lokális tartalomszolgáltató weboldalak médiafogyasztása.
A hiperlokális médiumok reklámértékesítésével foglalkozó Geotarget Kft. 2023. januártól megújult weboldalon, havonta frissülő, lokális médiapiaci adatokat publikál a médiapiaci szakemberek számára.
Klikk a képre!
A BLOG menüpontban már közel 40 település lokális médiapiaci bemutatkozója elérhető.
Klikk a képre!
A megújult website célja a hiperlokális médiapiac feltérképezése, továbbá a helyi, tartalomszolgáltató médiumok pozíciójának megerősítése.
*Az Ipsos a Geotarget Kft. megbízásából országos online kutatással (Computer Assisted Web Interviewing) méri fel a helyi média lakossági percepcióját. A piacvizsgálat célcsoportját a 18–65 éves fogyasztók képezik. A havonta összesen 1000 fős minta reprezentálja a hazai lakosságot a legfőbb demográfiai ismérvek (így életkor, nem, lakóhely szerinti régió, településtípus stb.) szerint.