3 évvel ezelőtt, a koronavírus járvány első hullámának időszakában alapítottuk a Geotarget Kft.-t.
Küldetésünk a digitális geotargetáláson túlmutató hiperlokális kampánymegoldás – “kézművestermék” az automatizált kampányok korában, amely a hirdetők és ügynökségek számára a könnyen vásárolható, nyomon követhető, garantált megjelenést (AV-garancia, támpéldány) biztosító, független salesnetworkként kombinálja a gyors tömeges elérést a helyimédiumok “itthon vagyok” emocionális töltetével.
Az elmúlt 3 évben médiügynökségek, multinacionális cégek, továbbá kis- és középvállalkozások számára bonyolítottunk közel 300 helyi reklámkampányt a cégünkkel együttműködő 1000 hiperlokális médiumban. A portfóliónkban megtalálhatók olyan offline médiumok, amelyekről online nem érhető el információ, mégis a helyi közösséget 100%-ban elérik.
A digitalizáció jelentős hatást gyakorol a helyi offline médiumokra, például az újságokra, a rádiókra és a televíziókra. Az online média terjedése és népszerűsége miatt a lokális offline médiumok olvasottsága, hallgatottsága és nézettsége csökkent az elmúlt években. Az emberek egyre inkább az interneten és a mobil eszközeiken keresztül fogyasztják a helyi híreket és más tartalmakat.
A lokális offline médiumoknak azonban továbbra is megvan az erejük bizonyos piaci szegmensekben. Például az idősebb korosztály tagjai általában hajlamosabbak az offline médiumok használatára, és továbbra is előnyben részesítik az újságok és a televíziók használatát. Emellett az offline médiumok továbbra is jelentős szerepet játszanak az olyan területeken, mint a helyi hírek és események.
A lokális offline médiumok evolúciós folyamatának fontos eredménye, hogy a helyi tartalmat online is megosztják, ezért egyre fontosabb a helyi tartalomszolgáltató weboldalak lokális médiafogyasztókra gyakorolt hatása. A helyi médiafogyasztókat az Ipsos a Geotarget Kft. megbízásából 2021 decemberétől havi rendszerességű országos online kutatással méri fel a vármegyeszéhelyekre és fővárosi kerületekre vonatkozóan. Az adatok részben elérhetők honlapunkon.
Az elmúlt években nagy hangsúlyt fektettünk a minőségi szolgáltatásra és az ügyfélelégedettségre. Valljuk, hisszük, hogy helyi online és offline média együttesen kínálja a lokális tartalomfogyasztók számára a lehető legnagyobb választékot és a legjobb élményt.
Köszönjük, hogy Bennünket választottak,
White Dog Media, GroupM, Mediacom, Mindshare, Wavemaker, Publicis Groupe, OMG, PHD, Initiative, UM, Cafe csoport, Carat, Dentsu, Havas Village, MYAD, MMB, Build Communication, PopGroup, Tender Press
Telenor/Yettel, CIB Bank, Takarékbank, K&H Bank, MOL, BMW, Pepco, Ford, Vodafone, Tesco, OBI, Hamé, Penny Market, Peugeot, Aldi, Gealan, Dechatlon, Euronics, Auchan, Citroen, Magyar Telekom, T-System, Fressnapf, Pesti Házak Zrt., Toyota, Budapest Közművek, Müpa, Budapest Brand, Tchibo, Duna Pearl
Magyar Motorsport Szövetség, VIMOSZ, Realtrade Kft, H-Moto Team, Kovács Bálint motorversenyző, Volt Produkció, Bulake Alapítvány, Árvácska Alapítvány, ITC Auto Hungary Kft., Auto Palace Kft., Ezüst Centrum Kft., Jost Hungária Kft., Color in press Kft. Kft., KLF Foods Kft., Latinovits Színház Budaörs, DV Tech Kft., Keramia King Kft., Green Perfect Kft., Kunföldi Döner Kebab Express Kft., Zalai Kütröskalács Kft., Lamaer Kft.
biztosak vagyunk abban, hogy továbbra is magas színvonalon szolgáljuk Önöket!
Hauk Zoltán
cégvezető