A márkakereskedők szolgáltatási területein kiválasztott lokális tartalomszolgáltató weboldalakon bonyolítottuk a Citroen és a Peugeot banner szervizkampányát. Az intenzív kampányidőszakban a html5 kiterjesztésű banner, főoldalon és cikkoldalon jelent meg, elsősorban az online reklámpiac által támogatott méreteket (IAB standard) használtunk.

A kampányt közvetlenül a kiadókkal egyeztettük, közösen kiválasztottuk a minőségi környezetet, a hatékony banner felületeket, amelyet a kampány alatt, szükség szerint módosítottunk.

A kisebb települések helyi tartalomszolgáltatói számára újdonság volt a mérőkód beszerkesztése, ezért informatikai támogatást biztosítottunk, így a kampány határidőre, közel 30 weboldalon elindult.

Az Ügynökség és az Ügyfél a Gemius Direct Effect rendszerén keresztül mérte a kampány hatékonyságát. A lokális tartalomszolgáltató site-ok a becsültnél jelentősen több Impressions-t és alacsony Frequency mellett a piaci benchmark feletti Unique CTR-t teljesítettek.

További információ a helyi médiumokról:

hauk.zoltan@geotarget.hu