Településlista alapján, lokális tartalomszolgáltató weboldalakon és önkormányzati újságokban kínáltunk a Telenor ügynökségének hatékony reklámmegjelenési lehetőségeket. Az ügynökségi kampánytervezését követően részfeladatunk volt a kampány lokális részének, a Telenor vezetékes szolgáltatása alapján területileg pontosan behatárolt lebonyolítása.
A kampányoptimalizálásnál kiemelt szempont az online és offline médiumok geo lokációs, továbbá minőségi, helyi tartalomszolgáltató szerepe, ezért a kutatási adatokon kívül elemeztük a helyben élők lokális médiafogyasztási szokásait.
A nem budapesti településeken a helyi tartalomszolgáltató weboldalakon közvetlenül a kiadóval egyeztetett fix, főoldali és cikkoldali banner elhelyezését javasoltuk, amely többféle IAB standard és az adott weboldalra optimalizált méretben került legyártásra. A bannerekbe szerkesztett mérőkódok segítségével a hatékonyság folyamatosan ellenőrizhető, szükség szerint módosítható az elhelyezésük.
A kerületi, önkormányzati újságok a lokális tartalom mennyisége és minősége, valamint minden postaládába történő terjesztése alapján kerültek kiválasztásra. A hirdetések elhelyezésénél törekedtünk a minőségi hirdetési környezetre, például a szövegoldali megjelenésre vagy B4-es (az újság hátsó borítója) megjelenésre.
További információ a helyi médiumokról: