“Egy százhalombattai toborzó kampánynál vettük igénybe a Geotarget komplex, több helyi médiát tartalmazó szolgáltatásait, mellyel maximálisan elégedettek voltunk.” Konja Boldizsár, Marketing Communications Lead Expert
A MOL százhalombattai üzemébe egy recruitment (munkaerő toborzó) kampányhoz kínáltuk hatékony lokális hirdetési felületeket. A kampányhoz a régióban működő Lakihegy Rádiót és a csatorna 16e követővel rendelkező Facebook oldalát,
Lakihegy Rádió Fm 107 MHz | Facebook
valamint a Százhalombattai Hírtükör újságot és annak online verzióját, a Százhalombattai Hírtükör Online (hirtukor.hu) hírportált ajánlottuk.
Kollégánk a százhalombattai gyalogos közlekedési csomópontokon elhelyezett reklámtáblákon és a vasútállomáson A4-es plakátot ragasztott ki.
A Hírtükör újság Százhalombatta összes postaládájába bekerül, a digitálisan érett célcsoportot elérjük a helyi weboldallal, a Lakihegy Rádió elsősorban a 30 év feletti korosztályban hallgatott, a Facebook csoport széles körben éri el a régióban élőket.
Lokális médiaportfólióval a helyben élők intenzíven és hatékonyan elérhetők.
További információ a helyi médiumokról: