„Beyond Zero – Túl a zéró emisszión” néven indította útjára átfogó vállalati stratégiáját a Toyota
“A világ legnagyobb és legzöldebb autógyártója, az Európában már 80%-ban részben vagy teljesen elektromos autókat (azaz az öntöltő hibrid elektromos, a plug-in hibrid elektromos, az akkumulátoros elektromos és a hidrogén üzemanyagcellás elektromos modelleket) értékesítő, és ezen technológiák fejlesztésében globálisan vezető szerepet betöltő Beyond Zero foglalja össze vállalati stratégiáját, amely az elektrifikáció és a mobilitás területén betöltött vezető szerep mellett a legmagasabb szintű ügyfélélmény és a társadalmi felelősségvállalás pilléreire támaszkodik.” – idézet a sajtóközleményből.
A Toyota Ügynökségének megbízásából a Közleményt/PR cikket a 18 legolvasottabb megyeszékhelyi tartalomszolgáltató partnerünk weboldalán, ugyanazon a napon jelentettük meg, főoldalon 24 órán keresztül volt olvasható. A mérőkódok a weboldalak szerkesztőségi zónájában a cikk elején kerültek beszerkesztésre.