„Beyond Zero – Túl a zéró emisszión” néven indította útjára átfogó vállalati stratégiáját a Toyota

A világ legnagyobb és legzöldebb autógyártója, az Európában már 80%-ban részben vagy teljesen elektromos autókat (azaz az öntöltő hibrid elektromos, a plug-in hibrid elektromos, az akkumulátoros elektromos és a hidrogén üzemanyagcellás elektromos modelleket) értékesítő, és ezen technológiák fejlesztésében globálisan vezető szerepet betöltő Beyond Zero foglalja össze vállalati stratégiáját, amely az elektrifikáció és a mobilitás területén betöltött vezető szerep mellett a legmagasabb szintű ügyfélélmény és a társadalmi felelősségvállalás pilléreire támaszkodik.

A PR cikk 18 megyeszékhelyi tartalomszolgáltató weboldalon, ugyanazon a napon jelent meg, főoldalon 24 órán keresztül volt olvasható. A mérőkódok a weboldalak szerkesztőségi zónájában a cikk elején kerültek beszerkesztésre.

„Beyond Zero – Túl a zéró emisszión” néven indította útjára átfogó vállalati stratégiáját a Toyota – Győr Plusz | Győr Plusz (gyorplusz.hu)

Beyond Zero – Túl a zéró emisszión néven indította útjára átfogó vállalati stratégiáját a Toyota – Debrecen hírei, debreceni hírek | Debrecen és Hajdú-Bihar megye hírei – Dehir.hu

„Beyond Zero – Túl a zéró emisszión” néven indította útjára átfogó vállalati stratégiáját a Toyota – Nyíregyháza Megyei Jogú Város Portálja – Nyíregyháza Többet Ad! (nyiregyhaza.hu)