A munkaerőhiány a turizmusban már a minőség szinten tartását veszélyezteti, ezért ágazati stratégia kidolgozására és a szolgáltatóknak egyedi megoldásokra tett javaslatot az a kutatás, amelyet a Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Országos Szövetsége (VIMOSZ) és a Családbarát Magyarország Központ Nonprofit Közhasznú Kft. közösen készített.

A kutatással kapcsolatos PR cikk 18 megyeszékhelyi tartalomszolgáltató weboldalon, ugyanazon a napon jelent meg és főoldalon 24 órán keresztül volt olvasható.

A kampány a Geotarget Kft. közreműködésével valósult meg.

Munkaerőhiány a turizmusban: eddig idegen megoldásokkal barátkozik a szakma – Nyíregyháza Megyei Jogú Város Portálja – Nyíregyháza Többet Ad! (nyiregyhaza.hu)

Munkaerőhiány a turizmusban: eddig idegen megoldásokkal barátkozik a szakma | Pécs Aktuál (pecsaktual.hu)

Munkaerőhiány a turizmusban: eddig idegen megoldásokkal barátkozik a szakma – Debrecen hírei, debreceni hírek | Debrecen és Hajdú-Bihar megye hírei – Dehir.hu