2020. nyarán indult a helyi médiumok reklámértékesítésére szakosodott Geotarget Kft.

Az elmúlt egy évben számtalan megbízást teljesítettünk, 2021. őszére pedig létrehoztuk országos LOKÁLIS ONLINE és LOKÁLIS PRINT hirdetési hálózatunkat.

LOKÁLIS ONLINE üzletágunk a helyi tartalomszolgáltató weboldalak országos hirdetési hálózata. Az idei évben az összes megyei jogú városban edukáltuk a helyi site-okat, hogyan kerülhetnek fel a multinacionális hirdető cégek médiatérképére, meggyőztük őket a mérés fontosságáról, a klasszikus display kampányoknál rendszeresen egyeztettünk a bannerek elhelyezését, szükség szerint rugalmasan változtattuk a méretet vagy a tartalmat, továbbá maximalizáltuk azok hatékonyságát. Hiszünk abban, hogy a digitális médiapiac szofisztikált működését megfűszerezhetjük lokális, érzelmek által vezérelt fogyasztói döntésekkel, a helyben élők ismerik a legjobban a helyi fogyasztókat, az ő tapasztalatuk, tudásuk nélkülözhetetlen a helyiek optimális eléréséhez.

LOKÁLIS PRINT üzletágunk az önkormányzati újságok hirdetési hálózata. Budapesten partnereink számára A4-es méretű hirdetési felületeteket rendeltünk az összes kerületi, önkormányzati újságban, üzleti szempontok alapján alakítottunk ki kapcsolatot az önkormányzatok illetékeseivel, minőségi reklámfelületekben és rugalmas árstruktúrában tudtunk megállapodni. A megyei jogú városokban, a nagyvárosokban, valamint a legkisebb településeken több, mint 150 önkormányzati kiadványban rendeltünk partnereinknek teljes oldalas reklámhirdetést.

Az önkormányzati újságok évtizedes hagyományokkal rendelkező rendszeresen megjelenő kiadványok, minden postaládába bekerülnek, jellemzően lokális híreket, eseményeket, hirdetéseket tartalmaznak.

Összegzés

Magyarországon nagyjából másfél millió az offline médiafogyasztó. A helyi, hagyományos médiumok online fejlődése az online és az offline lokális tartalomfogyasztók számára egyaránt megteremtette a rendszerszerű, lokális szinergiát.

A helyben élők elérésére az online geotargetinggel (a hirdetés célzása a potenciális célcsoport földrajzi helyének meghatározásával), az országos szolgáltatók széles választéka áll rendelkezésre, ha azonban a lokálisan átlag feletti affinitású, adott településhez emocionálisan kötődő célcsoport – kiemelten a közösségi véleményvezérek – elérése a cél, akkor hirdetési szempontból azokat a helyi tartalomszolgáltatókat ajánljuk/kínáljuk, amelyek a hagyományokat, szokásokat, gazdasági, geopolitikai szempontokat figyelembe véve szolgálják ki a lakosság médiafogyasztási igényeit.

Keressen Bennünket bizalommal!