Vállalkozásunk 2 évvel ezelőtt elsősorban azért jött létre, hogy a multinacionális cégek „médiatérképére” felhelyezzük a magyar, helyi tartalomszolgáltató médiavállalatok, önkormányzatok lokális médiumait.
A Geotarget a digitális geotargetáláson túlmutató hiperlokális kampánymegoldás, “kézművestermék” az automatizált kampányok korában, amely a hirdetők és ügynökségek számára a Geotarget Media Network formájában könnyen vásárolható, nyomon követhető, garantált megjelenést (AV-garancia, támpéldány) biztosító, független salesnetworkként kombinálja a gyors tömeges elérést a helyimédiumok “itthon vagyok” emocionális töltetével.
A Geotarget Media Network elemei: GPN (Geotarget Print Network) és GON (Geotarget Online Network).
GroupM, Mediacom, Mindshare, Wavemaker, Publicis Groupe, OMG, PHD, Initiative, UM, Cafe csoport, Carat, Dentsu, Havas Village, MYAD, MMB, Build Communication
Telenor/Yettel, CIB Bank, MOL, BMW, Pepco, Ford, Vodafone, Tesco, OBI, Hamé, Penny Market, Peugeot, Aldi, Gealan, Dechatlon, Euronics, Auchan, Citroen, Magyar Telekom, T-System, Pesti Házak Zrt., Toyota, Budapest Közművek, Müpa, Budapest Brand, Magyar Motorsport Szövetség, H-Moto Team, Kovács Bálint motorversenyző